YYEEESS!!!!!!

Jaaa mvg på låten!!! :DDDD
är seriöst överglad!!!
vi fick en uppgift i musiken att göra en egen låt (om man ville ha möjlighet att nå mvg)
jag var lite fundersam över hur det skulle gå och vad hon skulle tycka.
sedan så spelade jag upp låten för några kompisar. då va jag rätt säker på att det skulle gå bra :)
seda när jag visade upp låten för min lärare som betygssätter :s dåå mitt i låten fick jag ''nervös anfall!'' xD
men d va inte så farligt (hoppas jag) hade inte känt mig alls nervös innan.
kände lixom känslan ''shit va nervös jag e''
d va ju ioförsig på morgonen så man va ju lite seg. man brukar ju lixom va nervös innan xP
men hon sa iaf klart mvg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0