MITT NYA LIV <3

Nu har jag börjat bli trött på mitt liv! 
Så jag börjar mitt nya liv nu! :D 
inte ''efter jul'' eller ''efter nyår'' eller ''i morn'' eller ''efter helgen'' utan NU!

  detta ska jag lyckas med:
GÖRA MATTE LÄXORNA!
GÖA FRANSKA LÄXORNA!
RÖRA PÅ MIG MER! (har ju vari skadad i 2 veckor så d vad jag än gör blir det mer)
ÄTA FRUKOST VARJE DAG, ÄTA TRE FRUKTER PER DAG OCH DRICKA MER VATTEN!
HA HELT STÄDAT I MITT RUM (inte bara trycka allt under sängen ;) )

  såhär ska jag lyckas med det:
jogga i dag med emma
göra veckans ma läxa och gå på tisdags läxhjälp (har ändå träning efter)
fixa fra provet på onsdag så jag får minst g, plugga idag!
ta med mig frukt och vatten (kommer bli piggare av det också! )
ta ett rejält städröj och dammsuga och plocka undan!

 till hjälp har jag:
emma som jag ska jogga med i dag :D
matilda som ska satsa med mig xP
oooochh...
min otroliga förmåga att övertaa mig själv! ;)

  övriga kommentarer:
det låter bra va! X)
d e snart lov så man kan ta ut sig lite extra :P
önska mig lycka till ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0